Verantwoordelijke archief en informatiebeheer

in Eernegem

Als je er woont of werkt, weet je het... Ichtegem leeft! Er valt hier altijd iets te beleven: sportterreinen, evenementen, divers cultuur-en jeugdaanbod, een lokaal dienstencentrum, verschillende scholen, honderden verenigingen,... te veel om op te noemen. Als lokaal bestuur ondersteunen en stimuleren we deze dynamiek. Dagelijk staan er meer dan 200 collega's klaar om onze inwoners vlot en correct te bedienen. Groenarbeiders, maatschappelijk werkers, administratief medewerkers... samen zetten we ons in om de ambities van Ichtegem waar te maken.

https://www.ichtegem.be/

Verantwoordelijke archief en informatiebeheer

De verantwoordelijke archief en informatiebeheer staat in voor de bewaring, selectie en ontsluiting van (digitale en analoge) archiefbestanden, informatie en documenten die ontvangen of opgemaakt werden door de diensten van het lokaal bestuur Ichtegem, ongeacht hun datum, vorm of drager. Dit met doel een modern, transparant en efficiënt document- en archiefbeheer van het lokaal bestuur Ichtegem te creëren.

De verantwoordelijke archief en informatiebeheer staat tevens in voor de ondersteuning en advisering van de diensten voor wat betreft het documentbeheer en voor de coördinatie van het opstellen en actualiseren van documentbeheersplannen voor elke dienst.

Wat wordt er van jou verwacht?

  • Je neemt initiatieven om een goede bewaring van de archieven te organiseren.

  • Je staat in voor de selectie, ordening, ontsluiting en vernietiging van archieven (opstellen ordenings- en ontsluitingssystemen).

  • Je volgt het documentenbeheer bij de archiefvormers (diensten van het lokaal bestuur) op en ziet toe op een juiste toepassing van de richtlijnen.

  • Je staat in voor de dienstverlening naar gebruikers van het archief toe (organisatie van de leeszaalwerking, begeleiden en adviseren van archiefgebruikers, opzoekingen in het archief, het beantwoorden van vragen).

  • Je biedt ondersteuning bij het uitdenken, uitwerken, stimuleren, uitvoeren en coördineren van lokale en bovenlokale projecten en programma's rond erfgoed (onroerend, roerend en immaterieel).

  • Je beschikt over een bachelor-diploma (of gelijkgesteld) in of aangevuld met kennis of ervaring in de archief- en informatiesector.

Wat bieden wij jou aan?

  • Je werkt bij een stabiele werkgever.

  • Je kan rekenen op een attractief salaris op niveau B1-B3

  • Verder heb je recht op tal van interessante extralegale voordelen:

    • maaltijdcheques van 8 EUR

    • ecocheques

    • gratis hospitalisatieverzekering

    • fietslease en fietsvergoeding

    • tweede pensioenpijler

    • interessante verlofregeling (35 dagen verlof)

  • Contract van onbepaalde duur

Solliciteren kan tot uiterlijk vrijdag 8 maart 2024 (12u) via https://jobs.ichtegem.be/nl.

Privacy beleid

Wij verzamelen met behulp van dit online sollicitatieplatform uw persoonsgegevens om kwaliteitsvolle aanwerving- en selectieprocessen mogelijk te kunnen maken.

Het verstrekken van deze persoonsgegevens is dan ook een noodzakelijke voorwaarde om het sollicitatietraject te doorlopen.

Bij de verzameling en verwerking van uw persoonsgegevens respecteren wij steeds de regelgeving inzake bescherming van persoonsgegevens, evenals de Algemene Verordening Gegevensbescherming (“AVG” of GDPR”).

Voor meer informatie over de manier waarop wij uw persoonsgegevens verwerken, verwijzen wij naar onze privacy policy.

Wil je meer weten over het privacybeleid van Jobtoolz Klik hier

Interview annuleren

Weet u zeker dat u dit interview wil annuleren?

Interview herplannen

Ben je zeker dat je dit interview wil herplannen?